mandag 2. mars 2009

Kakao og jordbær kos

Ah, i kveld så har jeg hatt besøk av Julie snupp.
Stakk en kjapp tur opp på kiwi for å kjøpe inn litt dill til kvelden.
Ble som sagt kakao med krem og jordbær med brun og hvit sjokolade på det:D
Merker jeg gleder meg til påskeferien, fri og kos. masse kakao drikking. hihiii
Men mest sommeren, vinteren er Altfor lang! lengter til kvelder med grilling og kald øl. Mens solen driver å går ned. Fyy det er jo så ufattelig kos:( åååh. best det blir sommert FOORT. hehe

men ja, jordbærene smakte himmelsk, skikkelig sommer følelse. hehe
Var kjempe kos julie: )

Litt seinere kom Anders`n min. Da dro vi på roma å spiste litt dritt mat, som ikke jeg har gjort på veldig lenge, så det smakte: ) hehe men ble nå kvalm etterpå. haff

menne, hakke mer å sii så chiao

Ingen kommentarer: