tirsdag 3. mars 2009

Skolee

Jeii, sitter i samf time nåå, har han ekle Terje Amundsen som elsker alt å alle bare man er utenlands fra. siste time nå, for meg hvertfall. Gleder meg til å stikke hjem å legge meg:D
Men må opp til rådgiveren å få hjelp med å søke på skole. Har enda ikke klart det, siste frist idag, så må få det til. Grunnen er at jeg skal ta et omvalg, men trykker jeg linja jeg skal gå, kommer jeg plutselig på ikt greier hele tiden. Det er helt mongo:S
gaaad whyy.
menmen, en veldig kjedelig dag hittil hvertfall, hatt norsk å engelsk som var greit. Engelsken var grei, satt bare på datan å chillan^^ siden de andre måtte èn å èn ut på et rom i c fløyen for å ha muntlig til læreren om en bok vi egentli skal ha lest, men som jeg aldri henta på biblioteket :D haha

Fikk igjen samf prøva ista og, fikk en 4 faktisk. ikke værst: ) menne, må innrømme å si at jeg juksa på prøva siden den var så vanskelig. Null stress siden læreren satt ved kateteret å sov: ) haha ikke første gang han har gjort. sovna faktisk da vi hadde muntlig framlegg og. hehe menmen, sånn går det xb

bloggast:)

Ingen kommentarer: