torsdag 5. mars 2009

tåårsda

Vært hjemme fra skolen idag pga hodepine shiit.
Sovet ut, og tusla litt på hybelen her.
Har vært flink atter engang her, siden det bare er jeg som faktisk gidder å gjøre noe på denna stygge hybelen, så tenkte jeg at jeg kunne ramsle litt opp av hva jeg har gjort hittil:)
1) Rydda og vaska rommet.
2) Vaska masse klær
3) Støvsugd gangen å kjøkkene, siden slappisen til rom mate ikke gidder som normalt
4) Vært på kremmern å kjøpt sengesett å laken^^
5) Tatt oppvasken igjen

Sånn, nå har jeg skryti nok her, så ja. haha!
Ligger å koser meg med litt sjokolade :) dumt men.
Ser på glamour jentene eller hva detta heter. venter på Ungkaren:D
Begynner å bli lei av å være alene nå. vært hjemme alene helt siden kl 14, så nå må snart en eller anna person dukke opp -_-
Julie treiga, hun skulle egentli komme med engang jeg hadde vært på kremmern en kjapp tur.
men hun dukka ikke opp, sendte meld til hun ista å da hadde hun vist stikki på trening. yey, info er en fin ting julie:P

jaja, nå skal jeg se mer tv, så bloggast

Ingen kommentarer: