mandag 9. mars 2009

Mart`ns helga

Jessda, startet da på fredag da vi liksom skulle ut å drikke men som endret seg til at vi dro hjem allerede halv 11. Jeg gadd hvertfall ikke å gå rundt på marten å leke fjortiss. Var helt sykt stappa med små troll der som liksom vaar såå tøffe å kule. Rappkjefta å jævli. Rett å slett flau over folkaa der. -_- ikke fant vi fest, så fant heller ut av vi kunne stikke hjem:)

Lørdag

Stakk en tur på kremmern for å møte Silje snupps, var så kos å møte deg og Nina igjen:)!
Rusla litt rundt der, til jeg fant ut at jeg måtte ta beina fatt å rusle hjemover igjen, for så å drikke.
Rusla ut igjen å så i noen boder å litt her og der med jeanette, Kristina og ei anna jente.
Prøvde som bare det og finne fest den dagen også. Ble så kalde at vi på nære nippet tusla hjem igjen.
Men vi stakk opp på huset der det bare er tragiske folk. Men siden det var ett sted å varme seg å konsert så gikk det greit.
Vi fant endelig en fest å kapra noen biler som kunne kjøre oss dit. Da var det bare å drekka på!:D
Der vi var, var det EI tragisk fitte til hore. Dansa som om hun skulle vært stripper, å trøkka rævva opp i tryne på gutta å spredde beiene som bare det. dro seg i håret hele tiden å gnudde seg på puppa. Gosh fikk så nok. Til og med skulle hun begynne å prøve seg på Anders. Men da var det ei som ble sint! -_- heldigvis stakk hun med en gutt. HAU! tragiske kjærring!
Kvelden ellers varhelt grei. klokka gikk noe fryktelig sakte. så til slutt tusla jeg hjemover aleine. Anders kom også da jeg kom tuslenes bortover veien ved hyblen min:)

Søndag

Jeg og Anders pjusk dro til express pizza å spiste en veldig veldig god pizza:) Var kjempe kos;*
Dro etter det hjem til han å stura litt, får vi deretter dro hjem til meg igjen.
Så på film å ellers veldig lite.

Men nå er det natta:) bloggast

Ingen kommentarer: