lørdag 21. mars 2009

Syyk

Nå har jeg ikke vært her på lenge ser jeg.. jaja

Tidlig denna uka altså mandag, så ble jeg syk atter en gang-_-
dvs, tette ører /trykk, hoven og vond gane, sår hals, å helt syk hodepine og kvalme.
På tirsdag var jeg like ille, feber som bare det. Ringte mamma å sa at hun måtte få tak i en legetime, for jeg klarte nesten ikke snakke i telefonen heller..
fikk time halv 7, men kom ikke inn før litt over 7.
Det viste seg, at jeg har fått bihule betennelse, øre betennelse og kanskje kyssesyken. Hadde for høyt crp eller hva hun dama kalte det og:(
menmen, fikk antibiotika og noen rare tabletter til, som skal tas tre ganger daglig. hauu

legen sa jeg måtte bli hjemme ut hele uken, så fikk sykemelding for det:)

Nå er det lørdag, blitt litt bedre.. Lurer på hvor lenge det her skal vare, er så utrolig kjett!

Om jeg har fått kyssesyken da tror jeg jammen meg at jeg finner ett tau og ett tre, for nå er det snart russetid for søren, å jeg er russ.. Har ikke akkurat tenkt til å være edru russ heller. Damn!

jaja, ellers har jeg bare kjeda vette ut av hele meg hele denne uka. så ikke en dritt å si:P

bluggast

Ingen kommentarer: